ROWEROWA STEGNA 2010.

Niedziela, 21 marca 2010 · dodano: 21.03.2010 | Komentarze 4

Kultowa elbląska impreza w dniu dzisiejszym sięgnęła kolejny raz rekordowego poziomu.

Połączone siły Elbląskiej Strony Rowerowej, STOP-u i Neksusa w liczbie ponad 70 dusz wyruszyły o 9:32 w drogę do Stegny.
Pierwszy raz w historii imprezy zainteresowała się nami policja i mieliśmy eskortę aż za most Unii Europejskiej.

Dalej jak to tradycyjnie bywało peleton porwał się na wiele grup.

W Stegnie sporo rowerzystów skorzystało z możliwości zobaczenia kąpieli Elbląskich Morsów i tradycyjnego topienie Marzanny.

Po krótkim popasie i w deszczu w drogę powrotną ruszyła zwarta grupa 25 rowerzystów, która szczęśliwie dotarła do Elbląga.

Trasa dojazdu:
ELBLĄG - wyjazd z Elbląga przez Most Unii Europejskiej - Kazimierzowo, Bielnik II, Kępki, Marzęcino, Tujsk, Rybina, Stegna.
Trasa powrotu:
STEGNA - Rybina, Tujsk, Marzęcino, Kępiny Wielkie - prom, Nowakowo, Rubno, Elbląg.

| 20:04 poniedziałek, 22 marca 2010 | linkuj Niradhara uwierz mi na słowo, że Elbląskie Morsy to są prawdziwi szaleni pełni życia i humoru zapaleńcy.
Kajman powiem Ci krótko, że mnie samego peleton w początkowej fazie zaskoczył liczebnością, stylem i kolorem strojów.
A.T. widok wody wylewanej w domu z butów wody też nie popsuł mi humoru :-)
Anonimowy tchórz | 14:24 poniedziałek, 22 marca 2010 | linkuj Zacna była to imprezka, deszcz i tak nie mógł popsuć nam zabawy.
Kajman
| 07:22 poniedziałek, 22 marca 2010 | linkuj No, no, 70 dusz:))) To już jest konkretny peleton:)
niradhara
| 06:02 poniedziałek, 22 marca 2010 | linkuj Brrrr! Ciarki mnie przechodzą na sam widok tych szaleńców! Człowiek to nie foka ani niedźwiedź polarny, żeby się pluskać w lodowatej wodzie ;P

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa jaduz