AKCJA FROMBORK.

Piątek, 2 kwietnia 2010 · dodano: 02.04.2010 | Komentarze 7

Marecki namówił mnie na spontaniczny wypad do Fromborka.
Potraktowałem to jako klasyczny i całkiem fajowy trening przed 39 HAPRAGANEM.

TRASA: ELBLĄG - cm.Dębica - Kamiennik Wielki - Kwietnik - Nowe Monasterzysko - Błudowo - Włóczyska - Krzywiec - Nowiny - Frombork - Narusa - Chojnowo - Tolkmicko - Kadyny - Suchacz - Nadbrzeże - Kamionek Wielki - Jagodno - ELBLĄG

Jazda w porannej mgle - podjazd w okolicach cmentarza Dębica.

Ten widok zaparł nam dech w piersiach. Pomiędzy Kamiennikiem, a Kwietnikiem zobaczyliśmy w sadzawce takie cudo. Jednak Elbląg i okolica zasługuje na miano portu morskiego.

W Nowym Monasterzysku Marecki na chwile zapozował.

Marecki zaszalał na drodze do Błudowa.

W Włóczyskach zdobyłem swój 2000 kilometr w tym roku oraz bonus w postaci widoku na nowoczesne "Kamienne Kręgi"

Widok Fromborka.

Miejscowe obserwatorium astronomiczne.

Kolejne zbliżenie na Frombork.

Marecki przy Wzgórzu Katedralnym.

W Chojnowie po pokonaniu sporego odcinka błotnego odkrywamy tablicę "Legendarnego Szlaku Rowerowego".

W Tolkmicku.

Trasa wycieczki to solidne 80 kilometrów. Resztę dokręciłem po mieście :-)

Kajman
| 17:43 sobota, 3 kwietnia 2010 | linkuj Tak!!! Pakuję kanadyjkę i jadę tam popływać:)))
Wesołych świąt:)
MARECKY
| 13:15 sobota, 3 kwietnia 2010 | linkuj Marina i akwen wodny po prostu WYMIATA :-).
| 10:14 sobota, 3 kwietnia 2010 | linkuj Niradhara W sprawie mariny powiem tylko, że jakbym się cofnął jakieś 20 metrów to objąłbym zasięgiem aparatu cały wypasiony akwen. Niestety mgła nie pozwoliła na taki manewr :-)
niradhara
| 07:25 sobota, 3 kwietnia 2010 | linkuj Bardzo nastrojowe są te fotki we mgle. Największe wrażenie zrobił jednak na mnie port. Jestem tylko prostą góralką i nigdy wcześniej nie widziałam tak wspaniałej mariny ;)
| 21:22 piątek, 2 kwietnia 2010 | linkuj Cały czas wgrywam dzisiejsze foty.
BS i Photo starasznie się mulą :-)
sq3mka
| 21:03 piątek, 2 kwietnia 2010 | linkuj Fotka naprawdę świetna..i klimatyczna.
DaruS
| 20:52 piątek, 2 kwietnia 2010 | linkuj Nastrojowa fotka :D Napawa dobrą energią :)
Pozdrawiam!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zwina