Spokojnie po Ebowie.

Sobota, 3 kwietnia 2010 · dodano: 03.04.2010 | Komentarze 5

Ostatnimi czasy Marek B. (ten na niebisko), wprowadził zwyczaj szybkiego info o swoich wypadach. Stawiają się chętni którzy nie znają słowa obowiązek i ruszają.

Wzięła mnie dziś taka "Wielka Złość", że nie mogłem udać się z małą "Wielką Bandą" na rowerowy podbój okolicy.

Wieczorkiem podczas przedświątecznego objazdu ciotek jedna z nich ku mojemu zaskoczeniu zadała mi zadanie ściśle rowerowe. Trzeba uruchomić na gwałt dwa rowery :-)
Znajdę czas i da się zrobić :-)

Niniejszy życzę wszystkim BikeStatowiczom - Zdrowych, pogodnych i mokrych Świąt Wielkanocnych, a rowery niech się Nam kulają jak JAJA.

Prawdopodobnie czeka mnie smarowanie i pompowanie

Anonimowy tchórz | 14:56 poniedziałek, 5 kwietnia 2010 | linkuj Dareckiemu gwałcić nie przystoi :-)
Kajman
| 10:07 poniedziałek, 5 kwietnia 2010 | linkuj Oj, coś ostatnio nie masz farta do gwałtów:)
MARECKY
| 19:12 niedziela, 4 kwietnia 2010 | linkuj ...Stawiają się chętni którzy nie znają słowa obowiązek....

Dobrze nazwane :-))).
niradhara
| 09:58 niedziela, 4 kwietnia 2010 | linkuj Wytłumacz ciotce, że do gwałtu nie są potrzebne rowery, tylko jakiś facet ;P
Wesołych Świąt :)
DARIUSZ79
| 05:26 niedziela, 4 kwietnia 2010 | linkuj Wesołych Świąt :) z taką ekipą to można szaleć i podziwiać okolice:) Pozdr Dariusz

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa godal