Wysoczyzna Elbląska.

Wtorek, 6 kwietnia 2010 · dodano: 06.04.2010 | Komentarze 3

Trasa podstawowa:
ELBLĄG - Rubno - Jagodno - Kamionek Wielki - Próchnik - ELBLĄG (około 33 km)
_
Niestety byłem zmuszony wybrać się na trasę sam. Trasą Nadzalewową przez Rubno i Jagodno dotarłem do Kamionka Wielkiego. Tu rozpocząłem właściwą część rajdu czyli wspinaczkę na Wysoczyznę Elbląską.
Na chwilę zatrzymałem się w Kamionku przy starym cmentarzu oraz niszczejącym domu podcieniowym. Niebawem po małym błocku dotarłem do podnóża góry oznaczonej na mapie wysokością 107,9. Z buta wspiąłem się na sam szczyt płosząc sarny czy inne jelenie. Przez kilka chwil podziwiałem wspaniałe widoki ograniczone leśną ostoją.
W drodze do Próchnika zafundowałem sobie jeszcze sesję zdjęciową na sążniach drzew.

Więcej fotek z wyjazdu na Elbląskiej Stronie Rowerowej
_
Na rogatkach Elbląga napotkałem jeszcze kuriera Mareckiego i postanowiłem potowarzyszyć mu w jego codziennych bardzo poważnych obowiązkach.
_

| 05:14 środa, 7 kwietnia 2010 | linkuj JPbike tak to był bardzo solidny trening. Sporo postoi, mnóstwo zdjęć i zasapałem się po same pachy ;-)
Kajman jazda po pniokach to taka moja specjalna specjalizacja. A górka wbrew pozorom była imponująco niepodjezdna (jakieś trzy lata temu leśnicy tam działali)
Kajman
| 21:26 wtorek, 6 kwietnia 2010 | linkuj Na górkę z buta a po pniokach się szaleje:)
JPbike
| 19:55 wtorek, 6 kwietnia 2010 | linkuj No - solidnie trenujesz przed Harpaganem :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa owduz