Spokojnie po Ebowie.

Wtorek, 2 listopada 2010 · dodano: 02.11.2010 | Komentarze 5

Typowy elbląski obrazek parkowania na ścieżkach rowerowych.
Służby mundurowe odpowiedzialne za porządek na takie sytuacje nie reagują bo ponoć tego nie ma w procedurach ISO 9001.

W tym wypadku akurat miałem pewne wątpliwości co do oryginalności zjawiska gdyż na pewnej firmowej stronie www.thermel.pl znalazłem taką oto zajawkę - i tu cytuję: "nowoczesna technologia w połączeniu z wyjatkową stylistyką".

Czyli tak wygląda owa technologia połączona z stylistyką :-)

Wyjątkowa metoda parkowania © biker2000

Kiedy znajdziemy się na zakręcie, co z nami będzie. © biker2000

pioter50
| 17:16 czwartek, 4 listopada 2010 | linkuj To zjawisko w Polsce bardzo powszechne.Nikt tego nie ściga, nikt za to nie kara.Ja przynajmniej nigdy nie widziałem , żeby ktoś dostał za to mandat.Mówią, że w Polsce tolerancji brak a tu proszę...
| 08:07 czwartek, 4 listopada 2010 | linkuj Z gościem z firmy Thermel prowadzę wielce uczoną dyskusję w temacie.
MARECKY
| 19:40 środa, 3 listopada 2010 | linkuj Jakże obszerne wyjaśnienia. To elegancko, chociaż bezpieczniej byłoby zająć chodnik, bo pieszy nie wyjeżdża zza zakrętu z prędkością przekraczającą 5 km/h, a rowerzysta i owszem. Poza tym z chodnika jest bliżej do klatki schodowej.
wlochaty
| 20:52 wtorek, 2 listopada 2010 | linkuj polecam stronke www.nieumiemparkowac.pl :) Jak dostaniesz od nich wlepki to następnym razem obkleisz cały samochód
rammzes
| 20:36 wtorek, 2 listopada 2010 | linkuj Stylistyka rzeczywiście niepowtarzalna ;D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa knree