Grudniowe Pączki.

Niedziela, 12 grudnia 2010 · dodano: 13.12.2010 | Komentarze 7

Z Placu Słowiańskiego w śnieżną trasę wyruszyła okrągła trzynastka "bałwanów". Udowodniliśmy niedowiarkom, że jazda w niezbyt kojarzącym się z rowerem miesiącu, jakim jest grudzień, jest jednak możliwa.

Do momentu konsumpcji tytułowych pączków w Nowym Stawie wszystko było w jak najlepszym porządku. Do Nowego Dworu bractwo jeszcze tryskało lekkim humorem. W Gozdawie nastąpił bunt na pokładzie i podział grupy. Jedynie czwórka śmiałków zdecydowała się na zdobycie akweduktu. Mój powrót do Elbląga odbył się w tragicznych warunkach atmosferycznych, że o odkręcającej się korbie nie wspomnę.

Śniegowo © biker2000

Śnieżne rowery © biker2000

Na promie © biker2000

Ciasta zaś wyglądały tak :-)
Zestaw cukierni Jędruś w Nowym Stawie © biker2000

tomar66
| 19:05 wtorek, 14 grudnia 2010 | linkuj Darecki , rozwodowe jak zwykle pieknie uchwycone w kadrze.
MARECKY
| 20:38 poniedziałek, 13 grudnia 2010 | linkuj rammzes: Poległem w nierównej walce ze sztywnym właścicielem cukierni. Nie czuje facet potęgi marketingu :-).
| 16:45 poniedziałek, 13 grudnia 2010 | linkuj DMK77 Spokojnie u nas też są normalne pączki pączkowe. Jak się dobrze przyjrzysz to w lewym górnym rogu w tle widać i one pączki.

Dynio Pączki i ciasta palce lizać. Na tę imprezę bractwo ciułało grosze przez cały rok :-)

Rammzes Organizator zapewnił zniżkę temperaturową dokładając do tego śnieżną zamieć.

Tomar66 I tu się rodzi wspaniały pomysł, nastepnym razem każdy zabiera z sobą swoją zastawę do deserów. Wielkim hitem okazały się papierowe torebki do ocieplania stóp :-)
tomar66
| 15:46 poniedziałek, 13 grudnia 2010 | linkuj W temacie zniżek, Pani Cukiernica nieubłagana od lat...Nie ma to jak darmowa promocja.Ale wg. mnie cos w firmie szwankuje, było tylko 5 talerzyków na krzyż, które musiały być w ciągłym obiegu myjacym by zaspokoić klientów.
rammzes
| 13:35 poniedziałek, 13 grudnia 2010 | linkuj Nie było żadnych zniżek? Organizator się nie popisał.. ;D
Dynio
| 09:59 poniedziałek, 13 grudnia 2010 | linkuj Drogo,mam nadzieję że smak rekompensuję cenę.Gratuluję dystansu.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa razpr