Spokojnie po Ebowie.

Niedziela, 16 stycznia 2011 · dodano: 17.01.2011 | Komentarze 2

Pierwotnie miałem wielką chęć zrobić sobie małego bryka po okolicy.
Niestety pogoda zniechęciła mnie do mocniejszego kręcenia.
Pojawiłem się na chwilę na Placu Jagiellończyka by zobaczyć jak startuje Marecki z grupą w trasę "Pióropusznikowego Jaru".

Rowerowa zbiórka © biker2000

Myślenie nie boli więc pomyślałem sobie, że o tej porze to i tak nic wielce nie kwitnie, a już na bank żaden kwiat paproci.

Samotnie udałem się na Dolinkę by zobaczyć jak wyglądają elbląskie kaskady i wodospady podczas zimowych roztopów.
Dolinka - wodospady © biker2000

Djablica | 12:06 poniedziałek, 17 stycznia 2011 | linkuj Ale śliczne zdjęcie w kolorze blue, w sam raz jako antidotum na Blue Monday :) Pozdrowerek
Kajman
| 08:16 poniedziałek, 17 stycznia 2011 | linkuj A głosowałeś już na Niradharę w konkursie na blog roku?
Mam prośbę, rozreklamuj w Elblągu akcję i poproś swoich przyjaciół by też wysłali smsa. Ela jest wysoko w rankingu, ma szansę:)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa udzie