Spokojnie po Ebowie.

Sobota, 5 lutego 2011 · dodano: 05.02.2011 | Komentarze 6

Pokonanie krótkiego odcinka specjalnego.
Miałem wielką przyjemność przejechania się ulicą Zagonową.

Krajobraz kosmiczny - ulica Zagonowa © biker2000

sender
| 11:52 poniedziałek, 7 lutego 2011 | linkuj To i tak nieco lepsza droga niż ta, którą mam nieszczęście jechać do pracy - Legnicka, ul. Chojnowska.
Przy okazji - warto dodać, że jazdę rowerem po takiej drodze można śmiało uznać za km pokonane w terenie.
flash
| 00:23 poniedziałek, 7 lutego 2011 | linkuj wskazana pełna amortyzacja... chociaż "dziś" ostrym jechałem po drodze z kamieniami wielkości pięści i jakoś komfortowo się jechało :)
| 06:52 niedziela, 6 lutego 2011 | linkuj Dodam jeszcze tylko, że tą ulicą śmiga komunikacja miejska w postaci autobusów 6 i 19.
sikorski33
| 21:52 sobota, 5 lutego 2011 | linkuj Droga 21 wieku! Spokojnie to chyba nie było;)
Pozdro.
ryba5374
| 21:42 sobota, 5 lutego 2011 | linkuj Co za droga....

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa serwa