Spokojnie po Ebowie.

Sobota, 12 lutego 2011 · dodano: 12.02.2011 | Komentarze 5

Dzisiaj kilka fotek z Grunwaldzkiej gdzie zabytki tworzą swoisty ciąg.

Zabytki Elbląga - Grunwaldzka 41 © biker2000

Zabytki Elbląga - Grunwaldzka 43 © biker2000

Zabytki Elbląga - Grunwaldzka 45 © biker2000

Zabytki Elblaga - Grunwaldzka 47 © biker2000

Zabytki Elbląga - Grunwaldzka 49 © biker2000

Zabytki Elbląga - Grunwaldzka 51 © biker2000

Gamon | 17:49 piątek, 22 kwietnia 2011 | linkuj Najwiekszym zabytkiem jest te piekne biale cabrio obok hotelu:)
| 20:17 niedziela, 13 lutego 2011 | linkuj Marecki , jak to ostatnio mawia poseł Wegrzyn gusta bywają różne.
To właśnie Ty sprowokowałeś mnie do sesji zdjęciowej elbląskich zabytków więc jak wyrobię się do jesieni, to może powstanie całkiem fajna Galeria na ESR.
Szpikuj "Nas Niecnych" wszelkimi szczegółami podczas VIII EINO, bo zapowiada się i musi być całkiem fajna zabawa.
MARECKY
| 19:59 niedziela, 13 lutego 2011 | linkuj Jak na mój gust zbyt dokładna sesja zdjęciowa ulicy Grunwaldzkiej ;-). Ale dam radę, za to uczestnicy Alleya będą zrozpaczeni szczegółowością pytań :-)).
| 16:32 niedziela, 13 lutego 2011 | linkuj Surf z obróbką zdjęć ciągnę się jak ślimak. Specjalnie dla Ciebie właśnie dołożyłem na samym dole tę fotkę - Grunwaldzka 51
surf-removed
| 23:33 sobota, 12 lutego 2011 | linkuj Darecki, a ta kamienica po prawej od hotelu, bo nie mogę jej znaleźć, jest fotka ?

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zipra