Spokojnie po Ebowie.

Sobota, 12 marca 2011 · dodano: 12.03.2011 | Komentarze 5

Jazda koncepcyjna w sprawie IX EINO zaowocowała odwiedzeniem Parku Dolinka. To chyba ostatnia ostoja zimy.
Park Dolinka - ostatnia ostoja zimy w Elblągu. © biker2000

Jeszcze znalazłem trochę czasu na uzupełnienie listy zabytków.

Zabytki Elbląga - Zamkowa 17 (Kaplica Sióstr Św. Katarzyny) © biker2000

Zabytki Elbląga - Ścieżka Kościelna, łącznik pomiędzy ulicami Wigilijną i Mostową. © biker2000

jarhaw | 16:17 poniedziałek, 14 marca 2011 | linkuj Wodospad na "Dolince" ma swój urok. Zapraszam do obejrzenia Wodospadu Mirusha w mojej galerii: https://picasaweb.google.com/JHJARHAW/WodospadMirusha#
Dynio
| 09:42 niedziela, 13 marca 2011 | linkuj Gdyby mi ktoś napisał że ta uliczka jest we Włoszech to bym uwierzył, a pomyśleć że to zupełnie niedaleko PozdRoewRek. Ulice też nie muszę nazywać się od nazwisk księży tylko jakoś bardziej swojsko Wigilijna Mostowa itp.
niradhara
| 07:57 niedziela, 13 marca 2011 | linkuj Urocza ta uliczka :)
DARIUSZ79
| 06:32 niedziela, 13 marca 2011 | linkuj Pierwsza fotka urok swój ma BA Pozdr
k4r3l | 06:22 niedziela, 13 marca 2011 | linkuj całkiem sporo śniegu jeszcze :) u nas już tylko powyżej 600 m się utrzymuje i oby tak zostało :) pozdr.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa loucz