avatar Ten blog rowerowy z uśmiechem na ustach prowadzi Darecki z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 290851.00 kilometrów.

XIII EINO

Sobota, 9 lipca 2011 · dodano: 13.07.2011 | Komentarze 3

Tym razem kolega Marciniak, podjął się jakże zaszczytnego zadania organizacyjnego EINO. Jako punkt organizacyjnie wywrotny zmienił pierwszy raz w historii imprezy tradycyjne miejsce startu EINO. Jakiś niepewniak stwierdził, że nie dam rady tam podjechać. Jakże grubo się mylił, podjechałem i wystartowałem (sic!)

Organizację imprezy do momentu ogłoszenia wyników oceniam bardzo obiektywnie i samych superlatywach pozytywnie, czyli na całe 100%.
Będąc uczestnikiem większości EINO Alleycatów oraz organizatorem czterech edycji stwierdzam, że nikt do tej pory nie zorganizował tak wypasionych w oznaczeniu i dosłownie zapierających dech w piersiach punktów.

Niestety podczas zakończenia wspaniałego afterka moja czujność została na małą chwilę pozornie uśpiona i niestety obudziłem się z ręką w nocniku. Ku mojej uciesze nie ja sam jeden zmuszony byłem obudzić się w sza...ie. Konkluzja moim zdaniem jest tylko jedna - to miał być ALLEYCAT, a nie konkurs pod tytułem „Impresje malarskie z szczególnym uwzględnieniem zasad wzorcowej kaligrafii”. Kaligrafię, a owszem studiowałem jakieś 40 lat temu i zakończyłem ją z wynikiem pozytywnym.
Teraz usłyszałem, że popełniłem całe mnóstwo błędów podczas malowania wspaniale zaprojektowanej impresji w temacie „Kobieta jest istotą iście boską”.
Porównanie organizatora wyraźnie przemawia na moją niekorzyść, więc autorytatywnie uznaję wyniki organizatora z swoim błędem autorsko sprowadzonym do poziomu - 20 punktów, czyli dokładnie okolicy dna kompletnego.