Rajd FIDELITAS

Niedziela, 11 września 2011 · dodano: 12.09.2011 | Komentarze 3

Tradycyjnie było prawie fajnie. Spotkanie rowerowe takiej ilości rowerzystów na placu Jagiellończyka ma miejsce jedynie raz w roku i to właśnie podczas Fidelitasa.
Nawet słynny EDbS nie ma takiej frekwencji.
250 zawodników z numerami i sporo beznumerowych.

Uczestniczyłem jedynie w fragmencie przejazdu przez EBOWO do ulicy Fromborskiej.
Tam od przejazdu prowadzacego radiowozu naszej miejscowej milicji ludzie jechali jeszcze dobre 10 minut. Na co był wstępny wykład Pana milicjanta o bezpieczeństwie ruchu rowerowego i poruszaniu się w kolumnie. Zachodzę w głowę czy był to rajd czy wyścig spowodowany przez radiowóz.

Rajd Fidelitas © biker2000

Na mecie w Bażantarni, jak zapodali mi znajomi już się wszystko uspokoiło. Kolejka do gratisowego żarła była lecz ludziska docierali powoli i bez paniki.

| 21:39 poniedziałek, 12 września 2011 | linkuj Tomar, a co ja miałem zrobić lepszego jak w tym momencie zaiwaniałeś mocno do przodu. Mój aparacik nie wytrzymał tempa, a i byłem lekko zdenerwowany po krótkiej rozmowie z jednym z rycerzy czerwonego serduszka :-)
Anonimowy tchórz | 17:26 poniedziałek, 12 września 2011 | linkuj Żeby Andrzej chociaż jeden tytuł "Mistrza" miał... ;)
tomar66
| 17:00 poniedziałek, 12 września 2011 | linkuj Zamiast bliskich Twemu sercu kolegów (chodzi o mnie bo Mirek jest) sfociłeś Trenera Adama W. i Mistrza Andrzeja G.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa miona