Cienizna.

Wtorek, 8 listopada 2011 · dodano: 09.11.2011 | Komentarze 5

W szpitalu do którego dotarłem bezrowerowo spędziłem całe siedem godzin. Najczęściej słyszane słowa to "proszę czekać". Elbląg to niestety nie serialowa Leśna Góra.
Z samych badań jestem bardzo zadowolony. Pobrano mi krew do badania i wykonano TK. Wyniki jak u zdrowego byka. Tylko dlaczego mam takie bóle głowy ?

sikorski33
| 08:35 czwartek, 10 listopada 2011 | linkuj Jeszcze jedno a może przyplątała się jakaś alergia.
| 08:34 czwartek, 10 listopada 2011 | linkuj Mnie dawniej bardzo często bolała głowa.Jak zacząłem jeżdzić na rowerze i rzuciłem palenie to teraz nie wiem co to ból głowy. Życzę szybkiego pozbycia się tego bólu.
Pozdrawiam:)
eliza
| 07:27 czwartek, 10 listopada 2011 | linkuj pocieszające jest to, że ból zazwyczaj sam ustępuje i na dłuzszy czas jest spokój. Da się z tym żyć - jak wiesz co to jest to nie denerwujesz się tak bardzo. Dasz radę, pozdrawiam:)
| 07:03 czwartek, 10 listopada 2011 | linkuj ELIZA wszystkie wspomniane przez Ciebie dolegliwości zostały rozpoznane i poddane dokładnemu zbadaniu przez trzy miłe panie "neurolożki". Niezależne od siebie wydały taką samą diagnozę. Cieszę się, że jest to niegroźne lecz głowa nadal boli, a wręcz na......la. Na lekach daleko nie pojadę :-(
eliza
| 07:26 środa, 9 listopada 2011 | linkuj istnieje coś takiego jak napięciowe bóle głowy, powodowane przez stres, a czasem przez zmianę ciśnienia (atmosferycznego). Czasem na podłożu migrenowym, ale niekoniecznie. Czasem też z zawrotami głowy (wtedy warto zbadać kręgosłup). Niegroźne ale potwornie męczące

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa chorz