Z Mikołajem.

Piątek, 6 stycznia 2012 · dodano: 06.01.2012 | Komentarze 3

Wyciągnąłem Mikołaja na małą jazdę. Postanowiliśmy pojechać sobie kawałek starą E7. W Nowinie usłyszeliśmy złowrogi szum uchodzącego powietrza. Nasze wzajemne spojrzenia padły na koła towarzysza. Okazało się, że to ja złapałem gumę w tylnym kole. Wymiana dętki i zostawszy bez żadnego zapasu jedziemy dalej.
W Komorowie postanawiamy jechać dalej w kierunku Bogaczewa gdzie następuje krótki postój przy wieży wodociągowej. Docieramy do Weklic i tu urządzamy sobie małą sesję fotograficzną przy małym wodospadzie.
W drodze powrotnej nieopodal punktu pierwszej awarii łapię kolejną tylną gumę z wielkim hukiem i rozerwaniem opony. Nie jest daleko. Mikołaj rusza do domu po swoje zapasowe koło, a ja zasuwam z buta. Na wymienionym kole docieram do domu.

Nie ma to jak prawdziwy trener.

Wieża wodociągowa w Bogaczewie. © biker2000

Bogaczewo wieża wodociągowa © biker2000

Weklice - mały wodospad © biker2000

Mikołaj w Weklicach © biker2000

Darecki © biker2000

niradhara
| 08:05 sobota, 7 stycznia 2012 | linkuj W naszej okolicy nie ma takich budowli, więc z ciekawością popatrzyłam na fotki. Pozdrawiam :-)
| 20:41 piątek, 6 stycznia 2012 | linkuj Pierwszy raz podjechałem do wieży w Bogaczewie tak blisko. Na tabliczce wyczytałem, że powstała w 1912 roku czyli równo 100 lat temu. Swój pracowity żywot zakończyła w 1990 roku.
djk71
| 20:09 piątek, 6 stycznia 2012 | linkuj Uwielbiam takie wieże... Żałuję, że nie miałem okazji się porozglądać w trakcie Harpa...

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa educz