Rowerowa niedziela

Niedziela, 8 stycznia 2012 · dodano: 08.01.2012 | Komentarze 3

Dookoła Drużna z zaliczeniem pochylni Kąty

Rankiem udałem się na rozprowadzenie wycieczki wyjazdowej Mareckiego.
Tu moja pierwsza fota z odnowionego dworca PKP.

Elbląski dworzec PKP - trójwymiarowy sufit © biker2000

Odprawiliśmy z Robertem i Jarhawem pociąg TLK z elbląskimi rowerzystami zmierzającymi do Tczewa.

Odprawa peronowa © biker2000

Robert i Jarhaw wpisali się spontanicznie na listę dzisiejszej jazdy towarzyskiej. Cele dwa, objechać jezioro Drużno i zaliczyć pochylnię Kąty. Na wyjeździe z Ebowa zabraliśmy z sobą Mikołaja dzisiejszego organizatora rajdu towarzyskiego. Zdziwiony był lekko napotkanym składem, lecz bardzo zadowolony. Ciekawe, co by było gdybym zapodał informację wyjazdową w necie?

Trójca © biker2000

Niestety zaraz po powyższej fotce odpadł Robert. Mówił, że jedzie do pracy lecz najprawdopodobniej nie wytrzymał naszego tempa.
Tak więc jedynie w trójkę zaliczyliśmy pochylnie: Jelenie, Całuny i Kąty.

Pochylnia Jelenie © biker2000

Portret Mikołaja © biker2000

Pochylnia Kąty - infrastruktura wypoczynkowa © biker2000

Pochylnia Kąty - ścieżka rowerowa XXI wieku © biker2000

Mikołaj i Jarhaw na moście w Kątach © biker2000

W drodze powrotnej miałem możliwość zrobienia fotki na moście Balewka.

Most na Balewce © biker2000

Jak na styczeń była to całkiem poważna jazda. Większość premii tablicowych wygrał Mikołaj. Gratuluję. Ja zawsze łapałem się w pierwszej trójce.

Jarek dzięki za uczestnictwo. Mikuś dzięki za pożyczenie koła.