Rowerowa niedziela na 102

Niedziela, 11 marca 2012 · dodano: 11.03.2012 | Komentarze 4

Nie ma to jak niedzielne plany Mikołaja. Gość zupełnie nie patrzy na mój wiek.
Gnani wiatrem pomknęliśmy do Pasłęka starą E7 odprowadzeni przez kolegę „Sokoła”.
Jak się jedzie z wiatrem to potem zgodnie z logiką trzeba wracać pod wiatr. Wiało miło, aż się patrzy.
Zaliczyliśmy pochylnię Buczyniec, Lepno, Myślice, Dzierzgoń, Święty Gaj, Stare Dolno, Krzewsk i Żurawiec.

Mikołaj wmówił mi, że to wszystko w ramach treningu motoryczno - psychologicznego.

Wieczorem sam miał niezły trening ojcowski na porodówce.
Tak, więc, zostałem zdobywcą pierwszej tegorocznej dystansowej setki i honorowym rowerowym wujem.

Rowerowa niedziela - Mikołaj z Sokołem © biker2000

____
Święty Gaj © biker2000

Kultowy bruk w Starym Dolnie © biker2000

| 22:54 czwartek, 15 marca 2012 | linkuj Właśnie ostatnia noc czyli pierwsza Oli w domu była dla Mikołaja jak " Bezsenność w Ebowie"
DareckiEB
| 22:06 środa, 14 marca 2012 | linkuj Enosz, Darek! Mikołajowi zapodaj imienniczą piątkę od mojej skromnej osoby. Życz przespanych nocy, żeby mógł bez kołaczącego za szybko serducha pokonywać kolejne kaemy :) Spokojna noc to święta sprawa, oby M. nie musiał jej doceniać :)
Pozdrower!
| 22:32 wtorek, 13 marca 2012 | linkuj Rafi oczywiście sie dziękuje
rafi1368
| 18:43 poniedziałek, 12 marca 2012 | linkuj No to gratulacje dla Mikołaja,no i dla Ciebie Darecki.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa oszak