Rowerowa niedziela.

Niedziela, 1 kwietnia 2012 · dodano: 01.04.2012 | Komentarze 3

Pierwszy kwietnia to taki szczególny dzień w roku. Rząd nie pracuje, więc niczego chyba najprawdopodobniej nie jest w stanie sp…..dolić. Mój IDOL Bartek nie wydaje nowych zdrowotnych zacnych rozporządzeń, więc odczuwam natenczas jak Wojski u Mickiewicza pewien swawolny komfort. Jest spokojnie. Mam nadzieję, że jutro planowo potraktowany zostanę rehabilitacyjne prądami. Zapłaciłem, lecz nie jestem pewien dnia ani godziny. Może już wypisano mój akt zgonu?
Potraktowałem sprawę wyjątkowo poważnie i zaraz po skłuciu dupska ruszyłem spokojnie na spotkanie STOPowców.

Jadąc pod prąd wycieczki uwieczniłem okoliczny Akropol w Nowakowie.

Nowakowo - miejscowy Akropol © biker2000

Potem pokonałem słuszny odcinek z STOPowcami napotkanymi na „zygzakowym moście”.

STOPowcy w Nowakowie © biker2000

Pedzący STOPowcy. © biker2000

Zgrupowani STOPowcy © biker2000

Na osłodę dnia trafiłem na grupę Kuglarzy baraszkujących na Starym Mieście.

Kuglarze © biker2000

| 22:14 czwartek, 5 kwietnia 2012 | linkuj Niradhara z tej minwomen to się nawet pierwszaki nabijają podczas porannego apelu, że o egzaminacyjnych "szóstakach nie wspomnę"
Martinez
| 20:14 poniedziałek, 2 kwietnia 2012 | linkuj Dziś toże obserwowałem "Akropol" ;-)
niradhara
| 18:56 poniedziałek, 2 kwietnia 2012 | linkuj Moją faworytką w konkursie na najefektywniejsze sp...enie wszystkiego, co się da, jest pani minister oświaty.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa aswpe