Spokojnie po Ebowie.

Czwartek, 5 kwietnia 2012 · dodano: 05.04.2012 | Komentarze 3

Jak to bywa w czwartek normalnie sobie spokojnie jeździłem na różne zabiegi i zastrzyki.

Potem nastała jasność czyli TRENING INWALIDÓW

Może to zbyt dużo powiedziane, lecz trzeba być twardym. Jestem trenerem czy nie?
Szacun należy się Tomarowi za kilkanaście kilometrów wspólnej spokojnej i sensownej jazdy po Ebowie.

Skorzystałem awaryjnie z jeszcze starszego aparatu zwanego gumkowym. Z 333 pstryknięć wyszły zaledwie 3 (słownie trzy).

Tajemniczy błysk w oku bikera © biker2000

Start z mety XX EINO © biker2000

Domnienana łokolica mety XXII EINO © biker2000

Modo | 21:32 niedziela, 8 kwietnia 2012 | linkuj stare wojskowe przedszkole miało być. już wszystko mi się miesza!
| 20:11 sobota, 7 kwietnia 2012 | linkuj Stary szpital wojskowy do niedawna był na Komeńskiego.
Modo toś mnie zażył z grubej rury.
Modo | 11:52 sobota, 7 kwietnia 2012 | linkuj łokolica faktycznie okoliczna, ale cel znajduje się za dwoma blokami mieszczącymi się obok starego wojskowego szpitala

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa sobot