Spokojnie po Ebowie.

Wtorek, 17 kwietnia 2012 · dodano: 17.04.2012 | Komentarze 6

Żadnych ekscesów. Trwają ostatnie przygotowania do udziału w 43 Harpaganie. Lekko zakręcony korzystając z sprzyjającego światła cyknąłem fotkę od tylca jednemu jegomościowi. Jak mnie zauważył to musiałem zmienić taktykę, gdyż obywatel był nieco uczulony na fotoaparat.

Rowerowy rowerowiec © biker2000

Potem pojechałem na atmosferowanie kół w Neksusie, po drodze wymieniając z jedną damą maszerującą po DDR kilka niemiłych słów których niestety nie przytoczę.

Martinez
| 21:38 środa, 18 kwietnia 2012 | linkuj Następną razą grzecznie domagam się dokumentacji fotodramatycznej nowym postzajączkowym sprzętem ... a chwilowo pozostaje mię zaufać rzeczonemu gustowi autora :)
| 21:18 środa, 18 kwietnia 2012 | linkuj Twierdzę, że to była dama. Oko mnie się nawet na chwilę zawiesiło :-)
Martinez
| 20:24 środa, 18 kwietnia 2012 | linkuj Dama ... nie to ... to zła kobieta była ...
niradhara
| 15:23 środa, 18 kwietnia 2012 | linkuj Oooo... to prawdziwa dama była! ;-)
| 21:09 wtorek, 17 kwietnia 2012 | linkuj Martinez masz wielki dar przekonywania.
Dama nazwała mnie z grubsza głupkiem "k... pier. ch jeb", moja riposta dotyczyła spraw jeszce bardziej intymnych i wspomniałem coś o kolcu, stolcu i bolcu.
Martinez
| 21:02 wtorek, 17 kwietnia 2012 | linkuj Przytocz ... nie bądź taki :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa kojni