Ornitologicznie a'la concierge i 4.000 km pękło.

Piątek, 4 maja 2012 · dodano: 04.05.2012 | Komentarze 4

Jak by to w miarę właściwie i treściwie ująć.
Dzień dzisiejszy mogę określić jako wyjątkowo ornitologiczny.

Znany elbląski ornitolog Darecki EB dał się skusić na bezkrwawe „perłowe” łowy. Podczas wizyty na działce i luknięciu na moje Orły stwierdził autorytatywnie, że to nie są gołębie, więc mogą być i Orły.
W trakcie uczonej dyskusji, a jakże całkowicie apolitycznej o kłopotach dnia codziennego padło magiczne słowo „concierge”, znaczy się po naszemu „konsjerż”.

Ornitolog Darecki_EB © biker2000

Luzik totalny i dalej w całkowitej przyzwoitości podążając do naszych ukochanych, hołubionych i stojących na piedestale żon napotykamy niespodziewanie Rafiego.
Darecki & Rafi profanują ddr jadąc pod "prund" © biker2000

Napotkany Rafi sprowokował mnie do powtórnej wizyty na działce. Jako kolejny domorosły ornitolog stwierdził, że to może by sójka, lecz głowy za to nie daje i woli przejechać 200 km niż podpisać się cyrografem pod owym ptakiem.
Moje Orły obejrzały z ciekawością obu dzisiejszych delikwentów i nawet nie wypadły z gniazda. Są jeszcze dobrzy ludzie na tym świecie.