Z Fidelitas po zdrowie

Niedziela, 9 września 2012 · dodano: 10.09.2012 | Komentarze 4

Wspaniała atmosfera na starcie. Spotkania z znajomymi i powolny start. Potem to już poszło normalnie po elbląsku, czyli zaczął się wielki wyścig. Dobrze, że jechałem bez numeru i żadnego stresu. Miałem czas na pogaduchy ze znajomymi i nieznajomymi. Zrobiłem też nieco fotek i szczęśliwie dojechałem na metę pokonując małą trasę.

niradhara
| 05:22 wtorek, 11 września 2012 | linkuj super impreza, szkoda że tak daleko...
Nefre
| 22:03 poniedziałek, 10 września 2012 | linkuj Ja sobie w ub roku obiecałam, że weźmiemy udział w tym roku, ale przegapiłam :((( Gdybys mógł - pamiętaj o tczewskich rowerzystach i podsyłaj linki z imprezami rowerowymi (nie koniecznie harpargan, ale tego typu jak Fidelitas):)))) Pozdrowionka
| 20:58 poniedziałek, 10 września 2012 | linkuj Nefre słusznie prawisz. Mam nadzieję, że Fidelitas w następnym roku zorganizuje kolejną VII edycję, więc już teraz zapraszam Was do czynnego uczestnictwa :-)
W tym roku była bardzo liczna grupa z Malborka.
Nefre
| 09:23 poniedziałek, 10 września 2012 | linkuj Fajna integracja:))

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iaiwr