Niespokojnie po Ebowie

Poniedziałek, 10 września 2012 · dodano: 10.09.2012 | Komentarze 0

Szalony dzień rowerowy, więc i kilometrów jak na mnie nieprzyzwoicie sporo.
Odwiedziłem dziewiczo serwis rowerowy w KMBike. Teraz będę przez kilka dni testował manipulacje Marcina przy moim ulubionym kole. Jak żadna szprycha nie pęknie do końca września to Marcin ma u mnie duże piwo.

Fotka jest zastępcza i dotyczy, Diamondbecka który został pryśnięty na rdzę i błoto.

KM Bike serwisowo na próbę © biker2000

Postanowiłem też sprawdzić jak trenuje Robert na torze wrotkarskim i niestety stwierdziłem jego nieusprawiedliwioną nieobecność, to poniedziałek. W desperacji kręciłem samotnie przez godzinę wykręcając jedynie 24,08 km.
Podczas powrotu sprawdziłem też jak ma się „kopanie złota” w Ebowie. Kopią, kopią, więc pewnie coś wykopią.

Kopalnia "złota" w Ebowie © biker2000

Zupełnie przypadkowo i na słuch odkryłem nowy parking dla samochodów. Usłyszałem huk i już jest. Cztery auta zaparkowane na „parkingu” i jeszcze ich milicja pilnuje.