avatar Ten blog rowerowy z uśmiechem na ustach prowadzi Darecki z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 285614.00 kilometrów.

Spokojnie po Ebowie.

Czwartek, 13 września 2012 · dodano: 13.09.2012 | Komentarze 4

Jako szary obywatel i zarazem nieco upierdliwy gość szlajam się po naszym Ebowie i niejednokrotnie nadziwić się nie mogę. Dzisiaj z powodu opadów deszczu mało jeździłem. Moja wina, ale zobaczyłem taką ciekawostkę …

Widzę zaparkowany rower i nieopodal nowoczesne stojaki rowerowe zafundowane przez nasze zacne władze. Ludzie to mają głęboko w poważaniu to, co się dla nich w pocie czoła robi.

Zgadnijcie czyj to jest rower :-(
Oczywiście nie oczekuję odpowiedzi :-)

"zaparkowany" rower © biker2000

Gość(u) | 20:11 niedziela, 16 września 2012 | linkuj Ja też parkuję pod swoją firmą :)
| 19:52 piątek, 14 września 2012 | linkuj krzychs4 stojaki elblaskie to nie byle jakie stojaki :-)
szwajcarski zegarek | 07:48 piątek, 14 września 2012 | linkuj a rower to pewnie rower oficera albo prezydenta
krzychs4
| 22:57 czwartek, 13 września 2012 | linkuj Jakie to były stojaki? Proszę o fotkę. Jeśli takie do zaczepiania za koło to jest to wielka pomyłka!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ludzi