Z Rafim

Wtorek, 11 grudnia 2012 · dodano: 12.12.2012 | Komentarze 5

Cieszy mnie rowerowa jazda w grudniu. Dzisiaj zaliczyłem mały wypad z Rafim. Żeby nie było bezsensownie wpadliśmy sobie na dawny przyczółek promu w Kępinach.

Trasa: EB - Helenowo - Adamowo - Kazimierzowo - Jazowa - Kępki - Kępa Rybacka - Kępiny Wielkie - Nowakowo - EB.

Rafi na trasie © biker2000

Rafi nad Nogatem w Kępinach Wielkich © biker2000

Z Rafim nad Nogatem w Kępinach Wielkich © biker2000

tomar66
| 17:19 czwartek, 13 grudnia 2012 | linkuj A inni płaczą, że nie byli internowani...Ale generalnie to maluczkich łączy...
| 15:33 czwartek, 13 grudnia 2012 | linkuj Nornalnie wiadomo, że istnieją ludzie wielcy i malutczy.

Niektórzy to się chełpią, że tata był zomowcem lub innym esbekiem.
Wiecej wiary w siebie :-)
Gość | 13:51 czwartek, 13 grudnia 2012 | linkuj Skoro w srode znalazl szczatki sarny ktora wyploszyl we wtorek to mogly wilki ja pożrec:DDD.
Ale co tam tam dzis pewnie rafi zobaczyl nastepna sarne ktora zamiast przebiec przez droge zatrzymala sie a potem ku zaskoczeniu rafiego padła na ziemie.a za rowu wyszedl mysliwy ze strzelba;DDD.Potem rafil udal sie na nastepne kolko dokrecic do 100 i zobaczyl śwnie biegajaca po polu co go bardzo zdziwilo ,a powinna wedlug niego byc teraz w chlewie,a tu prosze uciekla
::))
Megawymiatacz | 23:17 środa, 12 grudnia 2012 | linkuj A rafi tradycyjnie "zarafiował" i z 47 km zrobiło się nagle 70 km. Pojechał na kilka km a dopisał 23 km:) We wtorek wypłoszył sarnę a w środę już ją wilki zjadły:)) Przyduży ten kask na tak małą główkę:)))
lukasz78
| 21:15 środa, 12 grudnia 2012 | linkuj Aż przyjemnie popatrzeć na takie zimowe widoki, u nas w Warszawie sama breja.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa szyok