EWR czyli Elbląska Wigilia Rowerowa

Niedziela, 16 grudnia 2012 · dodano: 17.12.2012 | Komentarze 5

Elbląska Wigilia Rowerowa
Plan dzisiejszej wycieczki narodził się był spontanicznie ubiegłej niedzieli. Plan zakładał małą jazdę rowerową z punktem kulminacyjnym w postaci ogniska. Umiejscowienie ogniska na mój wniosek padło na wzgórze 107 pomiędzy Próchnikiem i Kamionkiem Wielkim. Plan zakładał jazdę terenową nie bacząc na warunki pogodowe.
W trasę wyruszyło kilkunastu rowerzystów.
Ognisko obfitowało w „typową” wigilijną potrawę jaką jest kiełbasa. By być skrupulatnym podam, że zostało pożarte dobre 3 kilogramy kiełbas. Niestety wyniku tego nie możemy uznać za udany gdyż niektórzy, a szczególnie Robert i Rafi zbyt długo piekli kiełbasy i przerwa pomiędzy jedną a drugą porcją wynosiła ponad 15 minut.
Były rozmowy różne luźne o osiołkach, osłach i koniach i o …..
Żeby nie było tak do końca niepoważnie na koniec wycieczki jedyna przedstawicielka elblążanek, niejaka Agniecha postanowiła pokazała Nam swojego konia.

Zbióra na EWR © biker2000

ERW na śnieżnej trasie © biker2000

ERW krótki postój © biker2000

ERW - ognisko na wzgórzu 107 © biker2000

ESR - ognisko © biker2000

ERW - Agniecha pokazuje konia © biker2000

ESR - koń Agniechy jest już nasz © biker2000

sikorski33
| 21:19 piątek, 21 grudnia 2012 | linkuj Widzę że Elbląg nie odpuszcza.Fajna imprezka! Ja niestety pozostałem sam na szlaku zimowym.
Pozdrawiam
| 06:10 wtorek, 18 grudnia 2012 | linkuj Kundello21 sprawa z tym koniem bez roweru jest bardzo prosta do wyjaśnienia. Jeździmy po nizinach bardzo dużo i niestety nie mamy czasu na naukę jazdy konia na rowerze.
Nefre
| 22:15 poniedziałek, 17 grudnia 2012 | linkuj Fajna impreza:))
arturbike
| 09:03 poniedziałek, 17 grudnia 2012 | linkuj Taaaa, Agniecha ma pięknego konia ;)
dzięki Darek za wspólny wyjazd z "koniem" w tle i iście wigilijne ognisko z kiełbą w roli głównej :-)
kundello21
| 08:51 poniedziałek, 17 grudnia 2012 | linkuj Super wyjazd i ekipa bardzo fajna.
Tylko dlaczego koń nie miał roweru?:p

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa enspo