Rowerowa Niedziela

Niedziela, 6 stycznia 2013 · dodano: 06.01.2013 | Komentarze 3

Dzień rozpocząłem w ciemnościach od rozprowadzenia dwóch obywateli. Pojechali do Tczewa. Ja w spokoju wykonałem taką fotkę.

Elbląg - poranna iluminacja Starego Miasta © biker2000

Kolejny punkt napiętego programu dnia to krótka wizyta na Starym Mieście. Grupa pod wodzą Agniechy ruszała także do Tczewa. Szkoda, ale …

Zbiórka na Starym Mieście © biker2000

My z Tomarem mieliśmy nieco inne, bardziej życiowe plany. Pojechaliśmy więc w swoją drogą.
Na Robotniczej przy wyjeździe z Kauflanda pewien starszy pan próbował je nieco zmienić. Gość w blachosmrodzie z nalepkami inwalidzkimi wymuszając pierwszeństwo starał się nas najwyraźniej staranować. Zatrzymaliśmy go obywatelsko i dostał mnóstwo różnych pochwał za które jeszcze nas przeprosił. Chciałem wskoczyć mu na dach lecz powstrzymał mnie Tomek mówiąc, że szkoda butów.
Podniesione ciśnienie nie zmieniło naszych planów pomiaru i stwierdzenia przejezdności drogi Tomka do nowego miejsca pracy.
Stwierdziliśmy, że droga na odcinku Dąbrowa Kolonia (ul.Kalinowa) – Stoboje posiada jeden mały mankament – jechać tędy czy nie jechać?

Tomar i jego ewentualna nowa droga do pracy. © biker2000

Powrót do asfaltu zaowocował odnalezieniem pewnej Marilyn Monroe Avenue w Kamienniku Wielkim Kolonii.

Marilyn Monroe Avenue © biker2000

W Przezmarku niby niespodziewanie spotkaliśmy sie jeszcze z Mikołajem lecz potem była już dzida na bieg Justyny :-)

Jutro po 16 dniach słodkiego nic nierobienia idę, a raczej jadę do firmy.
Ja mam w jedną stronę 1,3 km po płaskim. Tomar pod górkę 13,8 km co wykazał dzisiejszy pomiar.