Spokojnie po Ebowie

Wtorek, 8 stycznia 2013 · dodano: 08.01.2013 | Komentarze 10

Od około półtora roku tak sam dla siebie w ramach duchowego postanowienia i ku pokrzepieniu ciała codziennie robię sobie rundę honorową wokół Katedry Świętego Mikołaja. Nieopodal jest Ratusz Staromiejski i pięć nowiuśkich stojaków rowerowych.
Dziś napotykam na widok bezcenny. Rower elbląskiego OR przypięty do stojaka. Obłożenie całe 10%. Dostawiam swój, obłożenie wzrasta do 20%.
Żeby nie było, że jestem smutas jadę po kwiaty w celu uhonorowania. Wracam i niestety zastaję pustkę. Kwiaty zostawiam dla żony.

Stojaki rowerowe przy Ratuszu Staromiejskim (obłożenie 20%) © biker2000

| 22:33 czwartek, 10 stycznia 2013 | linkuj Niradhara oczywiście, że chodzi o "perfumy" :-)
niradhara
| 18:12 czwartek, 10 stycznia 2013 | linkuj Też lubię kwiaty w płynie! Domniemywam, że chodzi o perfumy :-D
Gość | 03:54 czwartek, 10 stycznia 2013 | linkuj Panie Kudłaty masz pan rację...
lukasz78
| 22:22 środa, 9 stycznia 2013 | linkuj To ja wstępnie anonsuję, ze Elbląg zaliczał będę w marcu. Co do dokładnej daty to dam znać z wyprzedzeniem :)
| 22:20 środa, 9 stycznia 2013 | linkuj Niradhara mamy wśród Nas rowerzystkę która jeździ konno, więc ...
Lukasz78 jak będziesz odwiedzał gminę Elbląg to daj wcześniej znać. Upieczemy chleb i nakopiemy trochę soli coby Cię godnie przyjąć :-)
Marecki odstępy stojakowe OK, wypasione. Znawcą kwiatów w płynie to jestem jednak ja :-)
MARECKY
| 19:55 środa, 9 stycznia 2013 | linkuj Odstępy muszą być duże, aby było wygodnie. Obłożenie Darecki policzył jak najbardziej prawidłowo. Kwiaty mogą być w płynie :-).
lukasz78
| 13:57 środa, 9 stycznia 2013 | linkuj Jak będę zaliczał gminę Elbląg, to obiecuję choć na chwilę zwiększyc obłożenie stojaków :)
kudlaty | 08:52 środa, 9 stycznia 2013 | linkuj Panie Gość, do 1 stojaka przypina się 2 rowery
niradhara
| 07:45 środa, 9 stycznia 2013 | linkuj Rozstaw stojaków jest tak duży, że nawet konia można byłoby przywiązać :-D
Gość | 03:19 środa, 9 stycznia 2013 | linkuj Panie, 1 rower na 5 stojaków to całe 20%.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa emchl