XXXII EINO

Sobota, 2 lutego 2013 · dodano: 02.02.2013 | Komentarze 5

Tomar przegonił kilka osób po mieście w ramach EINO.
Zjeździliśmy prawie wszystkie parafie, gdyż tematem przewodnim był krzyż.

Moje dane przejazdu : XXXII EINO

XXXI EINO - na trasie © biker2000

XXXII - Tomar jako supervisor © biker2000

XXXII EINO - afterek na mecie © biker2000

| 22:38 poniedziałek, 4 lutego 2013 | linkuj Spoko Kristofer śpij spokojnie, jechaliśmy na luzie mając czas na obmawianie pozostałych zawodników i organizatora.
Marecki z Markiem nam nieustannie przeszkadzali i dokuczali na punktach. I jeszcze ten Rafi :-)
kbialy2002
| 06:42 poniedziałek, 4 lutego 2013 | linkuj Wygląda na to że dał z siebie wszystko...

Darek dzięki za prowadzenie i doskonale wiesz że to "moje" drugie miejsce jest TWOIM... Jak tyś mógł tego nie uzupełnić... to do tej pory mi spać nie daje...
| 22:52 niedziela, 3 lutego 2013 | linkuj Aga moim skromnym zdaniem, obywatel Modo wyrwawszy się spod żoninej opieki, był się delektował się sernikowym wypiekiem Tomara :-)
MARECKY
| 17:04 niedziela, 3 lutego 2013 | linkuj Nic, sam się zmęczył :-)
Aga | 12:25 niedziela, 3 lutego 2013 | linkuj Co Wyście mojemu Mężowi zrobili, że tak dziwnie wygląda na ostatnim zdjęciu?;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ylwul