Niech żyje 1 MAJ, niech żyje.

Środa, 1 maja 2013 · dodano: 01.05.2013 | Komentarze 2

Na dzień dzisiejszy wspólnie z obywatelką małżonką zaplanowaliśmy dzień typowo działkowy. Rola potrzebuje rąk, jednak ja postanowiłem wzbogacić uroczysty 1 Maja w mały akcent rowerowy Jeszcze przed śniadaniem wyjechałem zrobić rundkę po mieście i napotkałem odłam awangardowy STOPu. W ramach rozgrzewki przed planową wycieczką śmigali do Malborka rowerami.
Odprowadziłem ich do granic Ebowa i w drodze powrotnej zaliczyłem glebę, hamując ostro przed blachosmrodowym jełopem co to, „joł, joł, siema ziom” nawija przez komórę i mu się kierunkowskazy poj..ały, znaczy się pomyliły.
Śniadaniowa jajecznica przemówiła mi do rozumu więc na działce byłem grzeczny, aż do obiadu. Na obiad zafundowałem sobie jazdę do Krzewska w celu spotkania wracających STOPowców.
Najpierw spotkałem jednak Błasialda na kolarce. Późniejsze spotkanie z STOPem spowodowało uraz żuchwy. Najmłodsza Stopowiczka Elwira była pobiła swój prywatny rekord świata w dystansie rowerowym. Ponieważ to przyszła kobieta, to przez grzeczność o dystansie nie wspomnę lecz sześćdziesiątka jak nic pękła.
Błasialdo zdecydowanie kręcił rowerowo więc znów go spotkałem i jednak sfociłem.
Fotki nie oddadzą klimatu dzisiejszego dnia, ale …. warto było.