Rowerowa Niedziela (STOP + 6 ERGO) i pęknięte 6.000 km

Niedziela, 2 czerwca 2013 · dodano: 02.06.2013 | Komentarze 5

Elbląg tętni życiem rowerowym.

Rano przypadkiem trafiłem na start STOPowców którzy rozpoczynali wypad wyjazdem PKP do Morąga.
Potem pomimo totalnego braku wolnego czasu wpadłem na chwilę startu 6 Eronomicznej Wycieczki organizowanej przez Oficera Rowerowego. Tu zdobyłem się na mały fotoreportaż w locie.

Kilometrów nastukałem dzisiaj przyzwoicie o mały włos nie spóźniając się do pracy. Padła tegoroczna kilometrowa 6 :-)

Kategoria EINO

| 21:37 wtorek, 4 czerwca 2013 | linkuj Darecki EB wiem gdzie mieszkasz i nieomieszkam się wiedzy użyć, więc miej baczenie na wycieraczkę :-)
DareckiEB
| 22:30 poniedziałek, 3 czerwca 2013 | linkuj Żaden, ale to na serio ŻADEN facet nie powinien chwalić się tym, że coś mu pękło! ;)
Ale pokłon jeden uderzę "pro forma", bo wiesz gdzie mieszkam :)
arturbike
| 20:17 poniedziałek, 3 czerwca 2013 | linkuj Dzięki za wspólne kręcenie i gratuluję 6-czki
:-)
Zadlo
| 10:01 poniedziałek, 3 czerwca 2013 | linkuj gratulacje 6000 mi jeszcze trochę brakuje :(
Nefre
| 22:09 niedziela, 2 czerwca 2013 | linkuj Fajna spora ekipa:)))

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa tazrz