Rowerowa Niedziela

Niedziela, 14 lipca 2013 · dodano: 14.07.2013 | Komentarze 6

Po nocnej szychcie podjechałem pod „Czarnego Kota” mając nadzieję, że zobaczę jak się bawi wczorajsze imieninowe, rowerowe towarzystwo. Miałem zamiar ewentualnego porozwożenia bractwa do domowych legowisk, lecz niestety lokal już był zamknięty, a po gościach Gabs ni widu, ni słychu.

Pod Czarnym Kotem © biker2000

Tradycyjnie w niedzielę szaleli też STOP-owcy. Odprowadziłem ich jedynie do Janowa i dalej potoczyłem się własną drogą.

Stopowcy ruszają © biker2000

Stopowcy w trasie © biker2000

Wieczorem intensywnie pracowałem nad przygotowaniami do sierpniowego EINO.

//////

| 21:30 wtorek, 16 lipca 2013 | linkuj Darecki EB mieszkamy obok siebie na Malborskiej i często słyszę Twoje chrapanie. Z drugiej strony, kto bogatemu zabroni chrapać ?
DareckiEB
| 21:08 wtorek, 16 lipca 2013 | linkuj Nie chrapałem bo spałem przecie! 8-]
| 20:52 wtorek, 16 lipca 2013 | linkuj Darecki EB wszyscy wiedzą, że chrapiesz, a niestety nie słyszałem chrapania :-)
DareckiEB
| 23:02 poniedziałek, 15 lipca 2013 | linkuj Pozwalam sobie zaprotestować Darecki- bo nie było jak napisałeś, że "ni widu, ni słychu". Myśmy tam wszyscy spali, trzeba było zejść i nas obudzić! ;)
| 21:48 poniedziałek, 15 lipca 2013 | linkuj Aniadawid jak to się teraz mówi "robota nie wilk, nie zagryzie" :-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa eraln