avatar Ten blog rowerowy z uśmiechem na ustach prowadzi Darecki z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 285481.00 kilometrów.

Rajd - EB - Kwietniewo - Buczyniec - EB

Czwartek, 30 lipca 2009 · dodano: 31.07.2009 | Komentarze 0

Szybki pomysł Tomka przypadł mi bardzo do gustu więc nie patrząc na zmęczenie nocną pracą wyruszyliśmy w ramach "last minute" na przejażdżkę po Żuławach oraz okolicach Kanału Elbląskiego.
Do Starego Dolna pokonaliśmy znany na pamięć odcinek asfaltowy. Dalej już prowadził Tomek sobie znanymi drogami leśnymi do Kwietniewa. Zaraz potem przez pola i lasy dotarliśmy nad jezioro Korsuń i dalej przez Rejsyty i Lepno na kultową pochylnię Kanału Elbląskiego - Buczyniec. Kilka kilometrów pokonaliśmy jadąc przez dojrzewające łany pszenicy i rzepaku napotykając na swojej drodze stada saren.

Wracając wzdłuż Kanału prowadziliśmy intensywne prace badawcze "odkrywając" podziemny akwedukt na jednej z pochylni.

Bawiliśmy się tak dobrze, że nawet powrót od Komorowa trasą E-7 w pełnym ruchu wydał się letnią bajką.

Pokonana trasa:
75 km przy średniej zbliżonej do granicy 20 km/h.
Elbląg - Raczki Elbląskie - Żurawiec - Krzewsk - Nowe Dolno - Stare Dolno - Kwietniewo - terenowo jezioro Korsuń - terenowo Rejsyty, Lepno, pochylnia Buczyniec, wzdłuż Kanału Elbląskiego - Jelonki, Klepa - Dłużyna, Węzina - Komorowo - Elbląg