avatar Ten blog rowerowy z uśmiechem na ustach prowadzi Darecki z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 285535.00 kilometrów.

Rowerowa Niedziela - Akcja Błudowo

Niedziela, 30 grudnia 2012 · dodano: 30.12.2012 | Komentarze 3

Na wniosek Marka_B była zebrała się ośmioosobowa grupa.
Ostatnia elbląska jazda grupowa w tym roku, więc żeby nie było łatwo najpierw trochę trasy w wariancie zrobienia kilometrów. Ruszyliśmy na Łęcze, potem przez Pagórki, Ogrodniki i Milejewo osiągnęliśmy Majewo. Tu krótki postój przy kultowym sklepie jednak dzisiaj nie dane było nam spotkać żadnego miejscowego gawędziarza. Potem było już z górki i drogą technologiczną przy „berlince” doturlaliśmy się do wiaty w okolicy Błudowa. Tu był jeden z punktów ubiegłorocznego jesiennego Harpagana.

Ostatnie ognisko w tym roku obsłużyliśmy bezbłędnie.

Powrót przez Stare i Nowe Monasterzysko. Na mój wniosek zaliczyliśmy terenowo Sokolnik. Zastawno, Pomorska Wieś, Wilkowo, Sierpin. Rafi pokazał nam drogę omijającą Przezmark. Zjazd przez Czechowo zaparł mi dech w piersiach, a to tylko 7%.

O czym rozmawialiśmy po drodze i przy ognisku? Wieść gminna niesie, że dzisiaj w jednej z elbląskich Biedronek prawdopodobnie kogoś przygnieciono paleciakiem. Plotkami się jednak nie zajmujemy.

Wróciłem do domu porządnie ujechany lecz szczęśliwy.